Kusin Vitamin..

Igår fyllde min kusin Marre 40!  
Idag är du närmare 50 än 30.. förstå hur gammal du är? ;)

Detta firade vi med att gå ut med släkten och äta middag. Vi gick till en restaurang på söder som hette "Glada Stinsen".
Den ger jag bra betyg ska ni veta mina vänner... grymt god mat och trevlig personal! Ett riktigt bra ställe helt enkelt.
Värt ett besök om man någon gång besöker söders sköna höjder....

Eftersom jag alltid vill rimma på presenter, julklappar, ord... ja, egentligen allt. Fick även Marre ett litet rim till sin present:

"Grattis på födelsedagen Kusin Vitamin.
Ta detta, gå ut och gör dig fin!"

Inga konstigheter där inte... kan ni gissa vad hon fick av oss???


Kommentarer
Postat av: Marre

Tack för den fina uppvaktningen på min födelsedag.



Jag instämmer att vi hade supertrevligt och att det var en restaurang att rekommendera.



Idag har jag tänkt att hoppa av i stan och göra mig fin för jag fick ju en bra present av moster med man och mina kusiner(presentkort på KappAhl). För på fredag ska jag ut med jobbet på spökvandring i Gamla stan.........

Läskigt men spännande sen blir det middag på någon restaurang kommer ej ihåg vilken.

Kramis

Marre

2008-10-20 @ 11:05:15
Postat av: KelocC

Godmorgon, sovit gott? :)

2008-10-20 @ 11:11:58
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: Xonx

Trevlig blogg :)

Besök gärna min fotoblogg och du får gärna lägga till mig som favorit på bloggkoll.se :P

2008-10-20 @ 11:16:35
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0