Make up store..

Jag och Camila har precis kommit hem efter en "club-kväll" på Make Up Store..
Riktigt trevligt! (har lagt märke till att jag använder orden riktigt trevligt rätt ofta.... det bjussar jag på)
Det bjöds på cider, annan dricka, snittar och massa smått och gott.
Det var 20 % rabatt på hela sortimentet... så tro mig, det shoppades en del.
Vad slutsumman hamnade på håller vi hemligt Camila, kan ju dock avslöja att vi inte kommer behöva handla smink närmsta åren... ;)

Hittade ett grymt snyggt armband där som jag ska tipsa syrran om... perfekt julklapp till mig tänkte jag...
Ser nästan ut så, fast svart och mkt snyggare!



Va en riktigt kul dag på jobbet idag. Vi har åkt  pulka, byggt snögubbar och snölyktor (som blev forserade efter 3 minuter)..
Miljöhälsovården var på besök. Det blev en rolig upplevelse..

Kommentarer
Postat av: Camila

Haha!! Nej, smink behövs då verkligen inte inhandlas på ett tag, men jag tror att vi kan göra undantag ifrån maskara och ev. nya färger på ögonskuggor =P, eller vad säger du?

Armbandet på bilden är ju också rikigt ballt, den skulle jag också vilja ha... men det svarta är annorlunda. BÅDA!!

2008-11-26 @ 23:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0