Kärlek eller ej?

Läste en artikel i City Sthlm idag om kärlek... Om kärleken finns eller ej?
Det fanns argument för och emot....
Jag måste nog dock säga att jag inte tror på kärleken.
Förr gjorde jag det. Då trodde jag det var en del av  den sk "meningen med livet".
Men i dagens samhälle tror jag inte människor lever för kärleken,
vi är inte skapta för att leva monogamt...
Tror många väljer bort familj/relationer och istället väljer karriär och utbildning.
Tror alla i grund och botten är djur och tar det dom vill ha.
Darwins teori... eller?

Är delad i den frågan.... vet inte riktigt vad jag tycker.
Vill nog tro på kärleken ändå....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror på kärleken! :D



2008-11-25 @ 10:04:49
URL: http://baaanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0